Followers

Tuesday, August 9, 2011

Rondje hei

Ik probeer regelmatig hard te lopen (dat hard moet je niet te serieus nemen LOL). Dat probeer ik in iedergeval 3 x in de week te doen. Nee ik vind het niet echt leuk, ik moet mezelf er echt toe zetten. Maar als ik dan eenmaal loop en het is droog en er is helemaal niemand op de hei dan is het eigenlijk best leuk. Ik hoop dan dat ik een ree tegen kom en dat gebeurd ook regelmatig. Ze zijn niet bang en je kunt er dicht bij komen. Maar op de hei lopen ook andere beestjes, nl deze.........





en die zijn best groot, eigenlijk zijn ze heel erg groot. En ze hebben ook hoorns, hele grote. Ik weet ook zeker dat ze veeeeel harder kunnen lopen dan ik (nou dat is ook niet zo heel moeilijk, maar toch). En soms gaan ze precies met zijn allen op het pad staan waar ik altijd op loop, het pad op de terug weg, als je er al een aardig stukje op hebt zitten. Het pad dat je niet terug wil lopen want dan ben je 2x zo lang onderweg, precies daar moeten ze dan staan.

En de hei is best groot,er zijn zoveel plaatsen waar ze ook kunnen gaan staan, maar dat doen ze niet........ik denk dat ze weten dat ik dan geen andere keus heb dan vlak langs ze heen te lopen en dat ze weten dat ik ze heel groot vind en dat ik ook weet dat ze veel harder kunnen lopen dan ik.......

Maar ik laat me niet kennen, ik doe net of ik ze niet zie en trek een sprintje richting wildrooster (want als ik daaroverheen ben dan kunnen ze me niet meer te pakken krijgen) en dan kijk ik voor de zekerheid even om of ze niet achter me aan komen......

Maar eigenlijk kijken ze niet op of om en zijn ze alleen maar druk met grazen, maar toch......




Het blijft een heel avontuur zo'n rondje hei.

(sorry voor de kwaliteit van de foto's maar die heb ik heel snel met mijn mobiel genomen, van eigenlijk iets te ver weg:-).....)



No comments:

Post a Comment