Followers

Thursday, October 28, 2010

samen geknutseld




Kijk eens wat zoonlief en ik samen hebben geknutseld. Dat wil zeggen, hij zocht de figuren uit en sneed ze uit met de Cricut. Zoonlief weet inmiddels precies hoe de Cricut Expression werkt. (Dan moet ik 'm even flippen hè mam ? LOL, Hij bedoelde de Flip functie inschakelen om een afbeelding te spiegelen, maar flippen klinkt beter toch?)

Ik mocht ze opplakken op het canvas maar dan wel op de plek die hij bepaalde. Het was erg gezellig om eens samen met hem iets te maken, dat gebeurt eigenlijk nooit omdat hij nu eenmaal niet van knutselen houdt. (Nee, hij lijkt inderdaad niet op zijn moeder :-) ).

Maar hij houdt wel enorm van praten, dus bij ieder figuurtje was het: "dan moet ik even de "pressure" anders zetten en moet ik dan "shift" doen mam, of moet ik "Fit to Page" doen?".... Kortom, hij weet precies waar hij het over heeft, die jongen van mij. ;-)

"Ga je hem nu ook op je blog zetten mam?" vroeg hij....en "Ik vind hem super gaaf geworden, jij ook?"

Dus hierbij de foto geplaatst... en het kunstwerk hangt nu boven de tv aan de muur te pronken.

En ik vindt 'm ook super gaaf geworden.

No comments:

Post a Comment